Κυριακή, 25 Οκτωβρίου 2015

<<Επειδή για εμάς, «αξιότερον και αγιότερον εστίν η Πατρίς»!>>

Tου Σάββα Ιακωβίδη,

Διάβαζα (8 Οκτωβρίου 2015) στο «Παρασκήνιο» της Σημερινής το σημείωμά σου με τίτλο «Ο πράκτορας Ακιντζί, που ωραιοποίησαν» και «μου την έδωσε»! «Γύρισε», που λέμε, «το μάτι μου ανάποδα»! Ακριβώς εκεί στο σημείο που γράφεις για «αφελέστατες προσεγγίσεις και ανόητες γαλιφιές»!

Διαφωνώ μαζί σου κάθετα! Σου το ξαναείπα: Δεν πρόκειται για αφέλειες! Επειδή στην αφέλεια συνυπάρχει το στοιχείο της άγνοιας, το στοιχείο της έλλειψης σωστής κρίσης, το στοιχείο ακόμα και της βλακείας! Σου μοιάζουν ο Αναστασιάδης ή ο Αβέρωφ ή ο Άντρος ή ο Τορναρίτης για βλάκες; Μα αν είναι έτσι, αν είναι δηλαδή βλάκες, είναι αθώοι λόγω βλακείας! Τι τους πιλατεύουμε τότε τους ανθρώπους; Δεν είναι κρίμα; Τόσο μυαλό τούς έδωσε ο πλάστης μας, έτσι, ανάλογα συμπεριφέρονται…
Σκέψου και το άλλο:
Αν η ηγεσία του κυπριακού λαού είναι βλάκες τότε ο λαός τι είναι, αφού αναδεικνύει βλάκες για ηγέτες του; Βέβαια υπάρχει και η θεωρία της βλακείας που λέει πως, «αφού η πλειοψηφία των ανθρώπων, παγκοσμίως, είναι αγράμματοι, αναλφάβητοι, απαίδευτοι, υποανάπτυκτοι, τότε εξηγείται και το γιατί επικρατούν παγκοσμίως και ηγέτες ανάλογοι»! Αλλά συμβαίνει και στην Κύπρο αυτό; Εμείς εδώ, έχουμε τα χαρακτηριστικά που περιγράφω πιο πάνω; Έχει δίκαιο δηλαδή, ας πούμε, ο κ. Κωστάκης Αντωνίου, ο οποίος εκεί στις αρχές του φετινού καλοκαιριού ερωτούσε τους εκπαιδευτικούς «Τι στα κομμάτια διδάσκετε στα παιδιά μας;»;

Αλλά ας πάμε πίσω στους πολιτικούς μας. Δεν είναι, φίλτατε Σάββα, ούτε αφελείς, ούτε βλάκες! Ακριβώς το αντίθετο! Πανέξυπνοι είναι! Όπως ανάλογα πανέξυπνοι είναι και πλείστοι εγκληματίες. Το γνωρίζω! Δεν εγκρίνεις τη χρήση τέτοιων χαρακτηρισμών… Επιμένεις πάντοτε μέσα στο πλαίσιο της κοσμιότητας… Αλλά, για θυμήσου: Πέρασε πολύς καιρός που ο Αναστασιάδης μάς είπε πως «αν δεν βλέπουμε τα πράγματα με τον τρόπο που τα βλέπει εκείνος, είναι λίγος ο νους μας»;
Ο επικίνδυνος για τον τόπο και την Πατρίδα Νίκος Τορναρίτης δεν μας λέει καθημερινά το ίδιο, με κάθε ευκαιρία; Ο εξ Αργάκας κύριος Αβέρωφ; Τι υποδηλούν εκείνες οι εξυπνάδες περί «σιονωτού» χρήματος και πλούτου, ΜΕΤΑ τη Λύση; Σε ευφυείς ανθρώπους τις απευθύνουν; Και αφού λοιπόν εκείνοι μάς αποκαλούν και μας θεωρούν ηλίθιους νυχθημερόν, ως προς τι οι δικές μας ευγένειες;

Αν λοιπόν, γνώμη μου, δεν πούμε πως είναι ενσυνείδητα εγκλήματα εναντίον του Λαού και της Πατρίδας που διαπράττει το πολιτικο-κομματικό κατεστημένο, ουδέποτε θα δείξουμε και την αποφασιστικότητά μας να τους αντιμετωπίσουμε ανάλογα! Παραδίνουν λίγο-λίγο, μέρα με τη μέρα, την Πατρίδα και τον Λαό στα χέρια του εχθρού! Δεν είναι ολοφάνερο; Χρειάζεται αυτό ανάλυση; Γιατί λοιπόν το κάνουν;

Γνώμη μου είναι πως μόνο ο φόβος του νόμου που έχει μέσα του ο Λαός, τους κρατά στον θρόνο τους! Επειδή, βέβαια, κανένα στοιχείο δεν έχουμε να τους κατηγορήσουμε για εξαγορά. Τι είμαστε στο κάτω-κάτω. Αστυνομικοί για να κάνουμε έρευνα για τον καθένα τους; Και πού να βρούμε εμείς τα στοιχεία; Τι δυνατότητες έχουμε για κάτι τέτοιο;

Αλλά, φίλε μου, εμείς έχουμε τον αρχαίο Δημοσθένη μας. Θυμάσαι τι είπε για τους δημόσιους άνδρες, «οίτινες πλούσιοι εκ πτωχών γεγόνασιν» και των οποίων τα μέγαρα είναι πλουσιότερα από εκείνα του Δημοσίου; Εγώ κι εσύ γιατί μείναμε με τα καθημερινά προβλήματα και με τα χρέη; Γιατί ζούμε σε ένα συνηθισμένο οικογενειακό σπίτι; Γιατί οι λογαριασμοί μας στις τράπεζες είναι πιο φουκαράδες από εμάς; Γιατί δεν μας τους κούρεψε ο Αναστασιάδης; Να απαντήσω, εγώ στα ερωτήματά μου: Επειδή για εμάς, «πατρός τε και μητρός τε και απάντων των προγόνων, αξιότερον και αγιότερον εστίν η Πατρίς»! Γι’ αυτό!

Υ.Γ.: Πέραν από τα πιο πάνω σκέψου: Με ποιο τρόπο το οικονομικό κατεστημένο αποδέχτηκε τον Αγώνα της ΕΟΚΑ; Ποιοι ήσαν εκείνοι που κάλεσε ο Μακάριος στο Λονδίνο για να τον συμβουλέψουν αν θα υπέγραφε τις συμφωνίες της Ζυρίχης, και τι απαίτησαν από εκείνον; Ποιοι διαφώνησαν μαζί του και έφτιαξαν Εθνικά Μέτωπα και εοκαβήτες και Συναγερμούς; Ποιοι έλαβαν τα όπλα εναντίον του Κράτους; Ποιοι αρνήθηκαν να υπερασπιστούν το κράτος; Γιατί όλ’ αυτά; Από αγάπη για τον Λαό;


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου