Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

<<Παύλος Αγγελίδης-Καταγγέλλει ότι απειλήθηκε η ζωή του>>


Απειλές κατά της ζωής του καταγγέλλει ότι δέχθηκε ο δικηγόρος Παύλος Αγγελίδης, μετά που μίλησε σε τηλεοπτικό σταθμό για θεσμική κρίση στην Εισαγγελία και τοποθετήθηκε εναντίον του γενικού εισαγγελέα.

Αυτούσια η ανακοίνωσή του:

"Με την παρούσα θέλω να καταγγείλω στον Κυπριακό λαό αφού ήδη, κατήγγειλα το γεγονός στην Αστυνομία στις 17/4/2015, τηλεφωνικών απειλών κατά της ζωής μου και της οικογένειας μου από άγνωστο τηλεφωνικό αριθμό προπληρωμένης κινητής τηλεφωνίας.

Συγκεκριμένα στον πιο πάνω τηλεοπτικό σταθμό επειδή η τοποθέτηση μου ήταν ότι αφενός οι καταγγελίες του Βοηθού Γενικού Εισαγγελέα της Δημοκρατίας, εναντίον του Γενικού Εισαγγελέα της Δημοκρατίας για δεκασμό του τελευταίου θα έπρεπε να διερευνηθούν, αλλά και αφετέρου επειδή προσπάθησα να εξηγήσω στην ίδια τηλεοπτική εκπομπή ότι ο Γενικός Εισαγγελέας της Δημοκρατίας και το στενό κοινωνικό του περιβάλλον μέσα στο οποίο περιλαμβάνεται συγκεκριμένος δικηγόρος, ο οποίος με καταδολίευσε πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, καλύπτεται με μη προώθηση ποινικής δίωξης εναντίον του, από τον Γενικό Εισαγγελέα γιατί τυγχάνει να είναι κουμπάροι, εισέπραξα τις πιο πάνω τηλεφωνικές απειλές.

Θέλω να καταστήσω σαφές ότι ως μέλος του δικηγορικού σώματος δικαιούμαι να έχω και έχω άποψη για την θεσμική κρίση που ξέσπασε στην Νομική Υπηρεσία, ερμηνεύοντας τα γεγονότα με βάση τον Νόμο και το Σύνταγμα.  Δεν πρόκειται να αλλάξω αυτές μου τις πεποιθήσεις με τηλεφωνικές απειλές από αγνώστους αλλά δεν θα υποχωρήσω ούτε ένα βήμα από την προσπάθεια μου να ξεσκεπάσω την διαπλοκή του Γενικού Εισαγγελέα της Δημοκρατίας στην προσωπική μου υπόθεση με το να καλύπτει εγκληματίες επειδή ανήκουν στον στενό φιλικό του κύκλο.  Αναμένω από τον Αρχηγό της Αστυνομίας ότι θα διερευνήσει το παράπονο μου για τις τηλεφωνικές απειλές εναντίον της ζωής μου και της οικογένειας μου σε σχέση και με την προσωπική μου υπόθεση, αλλά και σε σχέση με τις θέσεις μου για την θεσμική κρίση που ξέσπασε στην Νομική Υπηρεσία".

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου