Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

<<ΣΚΛΗΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΩΣΤΑ ΚΛΗΡΙΔΗ ΣΕ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ:>>


«Δεν ήμουν συναισθηματικά φορτισμένος»


Στο δικαστήριο ως σχετικά με τα επίδικα θέματα μπορούν να εγερθούν τα όσα προβάλλει ο Βοηθός Γενικός Εισαγγελέας Ρίκκος Ερωτοκρίτου, απαντάει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ο Γενικός Εισαγγελέας Κώστας Κληρίδης, σημειώνοντας παράλληλα ότι η πρόκληση που του απευθύνει να διορίσει ή να ζητήσει το διορισμό ποινικών ανακριτών για τα θέματα που έθιξε ο Βοηθός Γενικός Εισαγγελέας,  «δεν θα συνιστούσε τίποτε άλλο από μια δεύτερη απόπειρα φθοράς και/ή εξευτελισμού θεσμών».

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης είχε αποστείλει νωρίτερα στον κ. Κληρίδη επιστολή στην οποία ανέφερε ότι δεν θα προχωρήσει στη διερεύνηση για διορισμό ποινικού ανακριτή, αναμένοντας τον ίδιο τον Κώστα Κληρίδη να αναλάβει πρωτοβουλία για το θέμα που προέκυψε μετά το πόρισμα του Παναγιώτη Καλλή για τις κατηγορίες κατά του Βοηθού Γενικού Εισαγγελέα.

Σε απάντησή του, την οποία δίνει στη δημοσιότητα, ο Γενικός Εισαγγελέας αναφέρει ότι «η χθεσινή δήλωση μου ουδόλως οφείλετο σε συναισθηματική φόρτιση, όπως θέλετε να πιστεύετε, αλλ΄αντίθετα ήταν μια συνειδητή επιλογή κατόπιν περίσκεψης, από την οποία δεν έχω τίποτε να αφαιρέσω. Αντίθετα, η δήλωσή μου αποσκοπούσε στην τήρηση της συνταγματικής τάξης και την προάσπιση και προστασία των εμπλεκομένων θεσμών, περιλαμβανομένου και του θεσμού του Προέδρου της Δημοκρατίας».

Περαιτέρω, συνεχίζει, «θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι η πρόκληση την οποία μου απευθύνετε επικαλούμενος την ευαισθησία μου, έτσι ώστε εγώ ως Γενικός Εισαγγελέας να διορίσω ή να ζητήσω τον διορισμό ποινικών ανακριτών για τα θέματα που έθιξε ο Βοηθός Γενικός Εισαγγελέας,  δεν  θα συνιστούσε τίποτε άλλο από μια δεύτερη απόπειρα φθοράς και/ή εξευτελισμού θεσμών, με αφορμή απέλπιδες προσπάθειες δημιουργίας προπετάσματος καπνού από τον ίδιο εναντίον του οποίου εκδόθηκε τεκμηριωμένη έκθεση ποινικού ανακριτή».

Σύμφωνα με τον κ. Κληρίδη, «με δεδομένη την προώθηση ποινικής δίωξης στη βάση των όσων έχει εξετάσει και αποφανθεί ο ποινικός ανακριτής κ. Π. Καλλής, τα όσα έχει προβάλει ο κ. Ερωτοκρίτου ως σχετιζόμενες με την υπόθεση ενέργειες εμπλεκομένων προσώπων, θα μπορούν να εγερθούν και να εξετασθούν από το εκδικάζον Δικαστήριο ως σχετικά με τα επίδικα θέματα, και δεν νομίζω προς υποβοήθηση αυτής της προσπάθειας να χρειάζεται η συνδρομή είτε του Υπουργικού Συμβουλίου είτε η δική μου».


Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ:

Η χθεσινή δήλωσή μου ουδόλως οφείλετο σε συναισθηματική φόρτιση, όπως θέλετε να πιστεύετε, αλλά αντίθετα ήταν μια συνειδητή επιλογή κατόπιν περίσκεψης, από την οποία δεν έχω τίποτε να αφαιρέσω. Αντίθετα, η δήλωσή μου, αποσκοπούσε στην τήρηση της συνταγματικής τάξης και την προάσπιση και προστασία των εμπλεκομένων θεσμών, περιλαμβανομένου και του θεσμού του Προέδρου της Δημοκρατίας. Περαιτέρω, θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι η πρόκληση με την οποία μου απευθύνετε επικαλούμενος την ευαισθησία μου έτσι ώστε εγώ ως Γενικός Εισαγγελέας να διορίσω ή να ζητήσω τον διορισμό ποινικών ανακριτών για τα θέματα που έθιξε ο Βοηθός Γενικός Εισαγγελέας, δεν θα συνιστούσε τίποτε άλλο από μια δεύτερη απόπειρα φθοράς και /ή εξευτελισμού θεσμών με αφορμή απέλπιδες προσπάθειες δημιουργίας προπετάσματος καπνού από τον ίδιο εναντίον του οποίου εκδόθηκε τεκμηριωμένη έκθεση ποινικού ανακριτή.
Προσθέτω ότι με δεδομένη την προώθηση ποινικής δίωξης, στην βάση των όσων έχει εξετάσει και αποφανθεί ο ποινικός ανακριτής κ. Παναγιώτης Καλλής, τα όσα έχει προβάλει ο κ. Ερωτοκρίτου ως σχετιζόμενες με την υπόθεση ενέργειες εμπλεκομένων προσώπων, θα μπορούν να εγερθούν και να εξεταστούν από το εκδικάζον δικαστήριο ως σχετικά με τα επίδικα θέματα και δεν νομίζω προς υποβοήθηση αυτής της προσπάθειας να χρειάζεται η συνδρομή είτε του Υπουργικού Συμβουλίου είτε η δική μου.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου