Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

<<Τι είχε πει κάποτε ο Σημίτης.  Θαυμαστε τον!>>



(Οι γαλαζιες επεξηγήσεις και συμπληρωματικές πληροφορίες είναι δικές μας).
Οπως ανακοινώθηκε στην Ελληνική εφημερίδα, «Το Βήμα», την 10ην Δεκ. 1989, Ο Πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης είπε
«Η ιδεολογική μας μεροληψία προς την αρχαία Ελλάδα υπήρξε ένας παράγων που επηρέασε αρνητικά το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα».
Το ίδιο μας λέγει και ο Εβραίος καθηγητής Ερνέστος Μαξ, το 1903. Μία βαρύτατη ύβρη κατά του Ελληνικού πολιτισμού, ισχυριζόμενος ότι:
«....το αρχαίο Ελληνικό πνεύμα εμποδίζει την πρόοδο του Πολιτισμού και των επιστημών, γι’αυτό πρέπει να πάψουμε να ασχολούμαστε με αυτό...»
Το ίδιο μας λέγει και το «Ταλμούδ» το ιερό βιβλίο των Εβραίων.
«Κατηραμένος ας είναι εκείνος, ''όστις την του Ελληνος Σοφίαν διδάσκει τοις υιοίς αυτού''.
Ενας άλλος Εβραίος από την Αυστρία, ο Οθων Νοϊγκεμπάουερ, προέβη χωρίς απολύτως κανέναν ενδοιασμό, στην συνολική κριτική του Ελληνικού πνευματικού οικοδομήματος, αναφέροντας ότι:
«....οι αρχαίοι Ελληνες εμπόδισαν  την ανάπτυξη των μαθηματικών και του Πολιτισμού επί 2000 έτη»
Οποιος έχει διαβάσει «Τα Πρωτόκολα  των Σοφών της Σιών» (θα πρέπει να ξέρει περί τίνος ομιλούμε).  Στο 16ο Πρωτόκολο διαβάζουμε:
«Θ’ αντικαταστήσουμε τον κλασσικισμό, καθώς και κάθε μελέτη της αρχαίας Ιστορίας, η οποία δίνει περισσότερα κακά παρά καλά παραδείγματα, με την μελέτη του προγράμματος του μέλλοντος».  
(και βλέπουμε στον ορίζοντα στις ημέρες μας ποίο είναι το πρόγραμμα του ...μέλλοντος!).
Οπως φαίνεται ο κ. Σημίτης σαν «καλός και μελετημένος Εβραίος» όχι μόνον έχει διαβάσει τα πρωτόκολα, (αλοίμονο),  αλλά και τα εφαρμόζει στην Ελληνική παιδεία.
- Στην Ελληνική εφημερίδα Εθνικιστικός, σε ένα άρθρο με τον τίτλο Η Ελληνική Πολιτική (Αθήνα, 1992, 75), ο Κώστας Σημίτης εξηγώντας στους συνεργάτες του ΠΑΣΟΚ (Πανελλήνια Σοσιαλιστική Κίνηση) συντρόφους (σύντροφοι και συντρόφισες) αναφέρεται στο σοσιαλιστικό του όραμα μιας άθεης μελλοντικώς Ελλάδoς, ούτως:
Σημίτης: "Η πολιτική μας είναι να δυναμώσουμε με κάθε τρόπο, και με κάθε δυνατό μέσον, τη γενική μας απάθεια για εξελήξεις που έχουν να κάνουν με ιδεολογικά πιστεύω, (σκοπός μας) μια Ελληνική Χριστιανοσύνη που δεν έχει απήχηση μεταξύ των μαζών.
(Ο δυστυχισμένος, αν είχε μελετήσει Ελληνική Φιλοσοφία και Θεολογία  των Πλατωνικών, Πυθαγορείων και Ορφικών θα γνώριζε ότι ο Χριστιανισμός, ο γνήσιος Χριστιανισμός (και όχι ο Χριστιανισμός των Ιουδαιοχριστιανών της Δύσης Ευαγγελιστων, Προτεσταντων, Αγγλικανων και Καθολικων) είναι στο αίμα  (και στο DNA) των  ...Ελλήνων εκ γενετής).  
Η επιλογη των Ελληνων προς το Χριστιανισμο ηλθε ως φυσικη συνεπεια της προετιμασιας την οποια εδιδαχτηκαν απο τους παναξιους προγονους των, τους "προ Χριστου" Χριστιανους. Οι Ελληνες δεν χρειαστηκαν προσηλυτισμο, διοτι προσηλθον προς τον Χριστιανισμο απο ενστικτο. 
    -  Ακομη και ο αντιχριστιανος Kelso παρατηρει οτι ολα τα ηθικα διδαγματα που ειχαν διδαχθει οι Ελληνες, ακομη και η συμβουλη, "γυρισε το αλλο μαγουλο" υπαρχει εις τον Πλατωνα, ενω για τον Beetoven (συνθετης), "Σωκρατης και Ιησους τα προτυπα μου" και για τον Nitse (Γερμανος φιλοσοφος) ειπε για τον Πλατωνα, "Ο προ Χριστου Χριστιανος".  
- Ο Βρετανος Ιστορικος Arnold J. Toynbee γραφει εις το εργο του “Η Σπουδη της Ιστοριας”, "Μαθαινουμε περισσοτερα περι Χριστιανισμου μελετωντας την Θρησκεια των Ελληνων, απο οτι αν μελετουσαμε Χριστιανισμο, αγνοωντας την Ελληνικη Θρησκεια". 
Αυγουστινος: Ο διασημοτερος των Διδασκαλων της Δυτικης Εκκλησιας εις τις "Απολογιες" του, αποκαλυπτει οτι η Πλατωνικη φιλοσοφια και η Χριστιανικη Θεολογια συμπιπτουν "Οχι λεξη προς λεξη αλλα στο πνευμα". Ο ιδιος στο αλλο εργο του "Η Πολιτεια του Θεου" μας λεγει: 
"Οι οπαδοι του Πλατωνος ειναι πλησιεστερα προς τον Χριστιανισμο οσον αφορα την λογικη και ηθικη. Και συνεχιζει:  "Nα εμποδίσουμε και να προλάβουμε με κάθε κόστος την προσκόληση του λαού μας στην ιδέα ενός έθνους ή μιας θρησκευτικής παράδoσης, τα οποία μας αποδυναμώνουν στην απόφασή μας και μεγαλώνει τους κινδύνους και τα εμπόδια για την Ελλάδα να γίνη μια μοντέρνα και προοδευτική παρουσία στον κόσμο».
“...μοντέρνα και προοδευτική παρουσία στον κόσμο;”  Σε ποίον κόσμο; Των σύγχρονων Εξουσιαστών; 
Εδώ θα μου επιτρέψετε να φέρω μίαν σπουδαίαν παράγραφον από το περίφημο βιβλίο του κ. Γ. Γεωργαλά, «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΙΑ» (325 σελίδων), αφιαιρωμένο αποκλειστικά στην Ελληνιστική περίοδο, 330 – 30 π.χ.
«Οι τελευταίοι προχριστιανικοί αιώνες είναι η εποχή που οι Ελληνες κυβερνούν τον κόσμο και τον οδηγούν σε άνευ προηγουμένου ελευθερία, ευημερία, παιδεία, πολιτισμό. Η κοσμοκρατορία των Ελλήνων διαμορφώνει την Οικουμένη της «ομονοίας» των λαών. Αυτή βρίσκεται στούς αντίποδες της οικουμένης των ισοπεδομένων λαών που επιδιώκουν οι σύγχρονοι εξουσιαστές. Οι Ελληνες αναδεικνύουν τον άνθρωπο-πρόσωπο, ενώ οι παγκοσμιοποιοί επιζητούν την εξάλειψή του. Οι Ελληνες σέβονται κάθε ατομική και συλλογική ιδιοπροσωπία. Οι σύγχρονοι οικουμενιστές τις καταργούν. Η Ελληνική Κοσμοκρατορία υπήρξε εποχή τεραστίας ακμής. Οι σύγχρονοι εξουσιαστές είναι φορείς εσχάτης παρακμής».
(Ναι, αυτός είναι ο σύντροφος Σημίτης: Επαναλαμβάνει ανωτέρω τα λόγια του συμβούλου του (και ειδόλων του) Μαρξ.  Με την μόνη διαφορά ότι ο Μαρξ είπε στον κόσμο στα ίσια ακριβώς ποιος ήταν και δεν τον ένοιαζε να κρυφτεί πίσω από τις λέξεις "Δημοκρατικός Σοσιαλισμός". 
Simone Weil (Γαλλίδα φιλόσοφος) - μία άλλη μαρτυρια:
«Η Ελληνική Εκκλησία δημιουργήθηκε πολύ πριν από την έναρξη του ιεραποστολικού έργου του Αποστόλου Παύλου στην Αθήνα, ο οποίος αναγνώρισε το θρησκευτικό ζήλο των Ελλήνων. Δεν χρειάζονταν να προσηλυτιστούν οι Ελληνες αλλά να διαφωτιστούν. Στην προαίσθηση των Ελλήνων για τον ερχομό του Χριστού, την τόσο έντονα αντιληπτή στην Ιλιάδα, αναφέρθηκε η Simone Weil. Κατά την άποψή της οι Έλληνες ήταν χριστιανοί πριν από το Χριστό και η επίδρασή τους στο χριστιανισμό ήταν κορυφαία. Ακόμη και σήμερα, οι Έλληνες είναι πιστοί στο Χριστό, τη Θεομήτορα και την επί γης παρουσία της, καθώς στην Πρώτη Εκκλησία που ιδρύθηκε από τους Αποστόλους Ιωάννη και Παύλο.  Με την καθοδήγηση της Εκκλησίας της, η Ελλάδα είναι ένας σπάνιος τόπος όπου το πνεύμα των Δυτικών αντιφρονούντων νιώθει ως να  επιστρέφει στο σπίτι του, καθώς ο μέσος Έλληνας είναι σε θέση να αναπτύσσει στοχασμούς που αντιλαμβάνονται λίγοι μόνο δυτικοί διανοούμενοι, αναγνώστες του Τσόμσκυ και του Baudriard. Ο εξαιρετικά δημοφιλής αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος δήλωσε ορθώς ότι η τρομοκρατία προκαλείται από «την αδικία και την ανισότητα που διαβρώνει τον κόσμο».      
John Dimi, 
Melbourne, Australia
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου